Lolz, I can make my name different colors! ___________________________________ by TryAngle On … now I have a golden name! This is so cool! °※°★°TryAngle°★°※°
Lolz, I can make my name different colors! ___________________________________ byTryAngle I am legend! °※°★°TryAngle°★°※°
Lolz, I can make my name different colors! ___________________________________ by TryAngle on … it's gonna look more an more like it! °※°★°TryAngle°★°※°
Lolz, I can make my name different colors! °※°★°TryAngle°★°※° ___________________________________ by TryAngle on … it's gonna look more an more like it!
Lolz, I can make my name different colors! °※°★°TryAngle°★°※° ___________________________________ by TryAngle on Mon Jan 0 00:01 Check the time I posted this lol!
Lolz, I can make my name different colors! °※°★°TryAngle°★°※° ___________________________________ by TryAngle on Mon Jan 01 0000 00:01 Check the time I posted this lol!
Lolz, I can make my name different colors! °※°★°TryAngle°★°※°___________________________________ by TryAngle on Mon Jan 0 00:01 Check the time I posted this lol!
Im trying to copy you TryAngle using BB Codes ___________________________________ by Xx___Beast___xX on Mon Jan 01 0000 00:01
Everyone can do it TryAngle ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ by -JordanMooCow- on Sun Jan 08, 2012 8:41 am Everyone can do it. I would just like to say though that impersonating someone other then yourself is a silenceable offense.
Look at this ___________________________________ by TryAngle on Mon Jan 07, 0000 7:53am lol some ppl know how to do it but not all
Loz u didn't change my name into yours ___________________________________ by TryAngle on Mon Jan 01, 0000 12:01am I still like gold name, but now I look like admin!
Dammit, wrong piece in green! ___________________________________ by TryAngle on Mon Jan 01, 0000 12:01am Now it's good!