CONTEST Happy PIMD-entine's Day! β™₯οΈπŸ’‹

Discussion in 'Contests' started by [ATA]Marceline, Feb 13, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Step by Step Using Virtual Maker ✨
    [​IMG]

    I was trying to be like more poetic πŸ’—
    [​IMG]
    Hope you guys like it! Happy Valentines Day Mi Loves πŸŒπŸ…
     
  2. Wow there’s so many great entries. I was gonna do one but I’m sure the future winners already posted their card. People really went all out with this
     
  3. https://i.imgur.com/Ly4MLj7.jpg
    πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
    https://i.imgur.com/1IBwXAE.jpg
     
  4. Fixed for you make sure to post the .jpg link instead of the gallery link for it to work ☺️
     
    SarcasticDevil likes this.
  5. Im struggling to post the picture correctly pls bare with me hehe I hope you guys like it ✨
    [​IMG]
    and the final piece πŸ‘‡
    [​IMG]
     
    Empress_, Damon, Monkee_Cee and 3 others like this.
  6. NotLea, Damon, Monkee_Cee and 5 others like this.
  7. [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    Here's my entry
    Your ape-rfect rsβ™‘
    Reasons why i love youβ™‘
    -You ROCKmy worldβ™‘
    -You always CHEER me upβ™‘
    -You BRO-ught meaning to my lifeβ™‘
    I promise to fight for youβ™‘
     
  8. [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    It’s I pub you btwπŸ˜‚πŸ˜‚ goodluck everyone!
     
    Muschi, Damon, Nate and 2 others like this.
  9. [​IMG]
    idk why the eyes look so scary πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
     
    Monkee_Cee likes this.
  10. [​IMG]
    forgot to put ign but here 😒

    btw left side is a song called we could happen 😌
     
  11. Uhm has this competition ended yet? The closing date is really confusing πŸ‘€
     
    prinsthomas123 likes this.
  12. How do I enter the contest
     
    • [​IMG]
    • uhm still not entirely sure about my previous question but eh
    • the loaf is coloured in, I promise (my colour pencils are just really, really light)
    • also the kitty was soooo much cuter before I attempted to colour it in 😣
     
    prinsthomas123 and Leigh like this.
  13.  
    prinsthomas123 likes this.
  14. i can’t get over wt the eyes πŸ˜‚ but pls don’t judge my work im a newbie πŸ₯ΊπŸ˜… i find it really hard to mix colors coz i wanna make it opaque but then im using water color so πŸ₯ΊπŸ˜‚
     
  15. [​IMG]
    Can you BEAR to be my VALENTINE
    ign:derekboy
     
  16. [​IMG]
     
  17. [​IMG]
    Hope everyone had a rosy Valentines 🌹
     
Thread Status:
Not open for further replies.