- Me: 24, male, 35 mcs - You: 21+ y/o, 30 mcs+ - Main/Alt: Main - SFW: No, but if shit happens, it happens๐คท๐พโโ๏ธ - Max cash gifts required - Can be strictly stats RS, or you can be a chronic yapper. I'll match your energyโค๏ธ
Lf perm rs dm / gift <3 My stats 73mcs am Female c: - No gender preference main account -no alts max:max gifts talkative i am sfw friendly but not in any sfw around my stats is a plus but can be smaller really just want someone to grow with c: Question? Dm me Thanks <3
๐ธ LF STAT RS ๐ซถ๐ฝ 9แดแดs+ ๐ฑแฏ ษขษชสสs แดษดสส ๐ฑแฏ sาแดก าสษชแดษดแด สส!! ๐นแฏ สแด แดแดแดษชแด แด ๐ฑแฏ แดแดx ษขษชาแดs ๐ฑแฏ สแดแด แดsแด / แดส ษช แดแดษด แดsแด WALL/GIFT IF INTERESTED ๐ท
posting for a friend -๐ป๐ต ๐ฐ ๐๐- ๐๐บ๐ฝ๐ผ๐ฟ๐๐ฎ๐ป๐ ๐ฅ๐ฒ๐พ๐๐ถ๐ฟ๐ฒ๐บ๐ฒ๐ป๐๐ โข แดส ๊ฑแดแดแด๊ฑ: **105mcs** โข ษช แดกแดษดแด แด ส๊ฑ แดสแดแดโ๊ฑ: **around my stats or higher preferred** โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด แด๊ฑแด แดแดแด?: **i can buy one if needed** โข สแดแดก แดแดแดษชแด แด แดสแด สแดแด? **daily for the most part** โข ษช๊ฑ แดสษช๊ฑ สแดแดส แดสแด แดส แดแดษชษด? **main** โข ๊ฑแดแดแด ส๊ฑ แดษดสส แดส สแดแดแดษชษดษข ๊ฐแดส แดแดสแด?: **stats only** โข ๊ฑ๊ฐแดก ๊ฐสษชแดษดแด สส?: **yes. my ec club is currently in sfw so i need a stat rs as i'm currently single. need someone not afraid of getting hits. idk if you'll even get hit, but just as a precaution you need to be sfw friendly** โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด ษขแดษดแด แดส แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด?: **fem pref but don't care too much** โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด แดษขแด แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด?: **no** โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด แดแดข แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด? **no. my timezone is PST** โข แดษดส ๊ฑแดแดแดษช๊ฐษชแด แด แดแดส สสแดแดแดแดส๊ฑ?: **no rp, nothing under 50mcs, don't be creepy, nothing more than friends** -๐ฐ๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐- โข แดแด แด แดแดแด๊ฑ?: **yes, pink daily. i don't rlly like the blurple** โข แดกสแดแดโ๊ฑ สแดแดส แดษขแด?: **23** โข แดแดx:แดแดx ษขษช๊ฐแด๊ฑ?: **yes. can often 1:1 ec gifts too if its cute** โข แดสแด สแดแด แดแดสแดแดแดษชแด แด?: **not the most talkative but i can be if u want me to. i match energy.** โข แด แด สแดแด สแด?: **no** โข แด แด สแดแด ๊ฑแดแดษชส?: **only if u do** โข แดสแด สแดแด ๊ฐสษชสแดส?: **no** โข ษช๊ฑ แดสแดสแด แดษดส แดแด แด ษชแดษชแดษดแดส ษชษด๊ฐแด แดสแดแดแด สแดแดส๊ฑแดส๊ฐ สแดแดโแด สษชแดแด แดแด แดสแดแด ษชแด แด?: **i work 4 ten-hour shifts so i'm drained af on my weekends and not always the most talkative person. if u want a friend to talk to tho i'm down** wall/gift/add me in game (siug) if interested ty <3
Looking for in game rs โค๏ธ โข I'm 35 female โข 14mcs/ yes this is my main โข Gmt+8 โข Max gifts โข Open to flirting โข Non sfw โข I spoil if it's returned โข I like to talk Must: โข Male around my age โข Preferably with same timezone but itโs okay if not โข Around my stats or higher Wall or gift if interested
๐๐บ๐ฝ๐ผ๐ฟ๐๐ฎ๐ป๐ ๐ฅ๐ฒ๐พ๐๐ถ๐ฟ๐ฒ๐บ๐ฒ๐ป๐๐ โข แดส ๊ฑแดแดแด๊ฑ: 101mcs โข ษช แดกแดษดแด แด ส๊ฑ แดสแดแดโ๊ฑ: around my stats or higher strength build preferred โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด แด๊ฑแด แดแดแด?: i can buy one if needed โข สแดแดก แดแดแดษชแด แด แดสแด สแดแด? Fairly active โข ษช๊ฑ แดสษช๊ฑ สแดแดส แดสแด แดส แดแดษชษด? main โข ๊ฑแดแดแด ส๊ฑ แดษดสส แดส สแดแดแดษชษดษข ๊ฐแดส แดแดสแด?: platonic stats โข ๊ฑ๊ฐแดก ๊ฐสษชแดษดแด สส?: Yes โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด ษขแดษดแด แดส แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด?: no preference โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด แดษขแด แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด?: 20+ โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด แดแดข แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด? no. my timezone is ADT โข แดษดส ๊ฑแดแดแดษช๊ฐษชแด แด แดแดส สสแดแดแดแดส๊ฑ?: no rp, nothing under 85mcs, don't be creepy -๐ฐ๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐- โข แดแด แด แดแดแด๊ฑ?: yes, pink daily. โข แดกสแดแดโ๊ฑ สแดแดส แดษขแด?: 25 โข แดแดx:แดแดx ษขษช๊ฐแด๊ฑ?: yes โข แดสแด สแดแด แดแดสแดแดแดษชแด แด?: often quiet but can be talkative โข แด แด สแดแด สแด?: no โข แด แด สแดแด ๊ฑแดแดษชส?: spoil for spoil โข แดสแด สแดแด ๊ฐสษชสแดส?: yes ~ add gift or wall
-๐ป๐ต ๐ฐ ๐๐- *๐๐บ๐ฝ๐ผ๐ฟ๐๐ฎ๐ป๐ ๐ฅ๐ฒ๐พ๐๐ถ๐ฟ๐ฒ๐บ๐ฒ๐ป๐๐* โข แดส ๊ฑแดแดแด๊ฑ: 126แดแดs แดษดs ษขสแดแดกษชษดษข โข ษช แดกแดษดแด แด ส๊ฑ แดสแดแดโs: แดสแดแดษดแด แดส sแดแดแดs แดส สษชษขสแดส โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด แด๊ฑแด แดแดแด?: ษช แดแดษด โข สแดแดก แดแดแดษชแด แด แดสแด สแดแด? แดแดsแด แดแดแดแด สแดแดแด, สแดแด แดกษชสส.สแด แดแดแดษชแด แด โข ษช๊ฑ แดสษช๊ฑ สแดแดส แดสแด แดส แดแดษชษด? สแดแด สแดส โข ๊ฑ๊ฐแดก ๊ฐสษชแดษดแด สส?: แดแดษด สแด โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด ษขแดษดแด แดส แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด?: แดษชแดสแดส โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด แดษขแด แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด?: 21+ โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด แดแดข แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด? ษดแดส โข แดษดส ๊ฑแดแดแดษช๊ฐษชแด แด แดแดส สสแดแดแดแดส๊ฑ?: แดแดx ษขษชาแดs -๐ฐ๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐- โข แดแด แด แดแดแด๊ฑ? สแดss! โข แดแดx:แดแดx ษขษช๊ฐแด๊ฑ?: สแดs โข แดสแด สแดแด แดแดสแดแดแดษชแด แด?: แดา แดแดแดสsแด โข ษช๊ฑ แดสแดสแด แดษดส แดแด แด ษชแดษชแดษดแดส ษชษด๊ฐแด แดสแดแดแด สแดแดส๊ฑแดส๊ฐ สแดแดโแด สษชแดแด แดแด แดสแดแด ษชแด แด?: ษช'แด แดแดsส ษขแดษชษดษข
(โกโฟโกโฟ) ส๐ สแดฯแดษชสแดแดแดษดแด๐โ โฅ แดส ๊ฑแดแดแด๊ฑ: ๐ฅ๐ฆ.๐ฉ ๐๐ผ๐ ๐บ๐๐ฝ ๐๐๐๐๐บ๐ฝ๐๐๐ โฅ ษช แดกแดษดแด แด ส๊ฑ แดสแดแดโ๊ฑ: ๐๐ ๐๐๐บ๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐พ๐! โฅ แด แด สแดแด สแดแด แด แด แด๊ฑแด แดแดแด?: ๐ ๐ผ๐บ๐ ๐๐พ๐ ๐๐๐พ โฅสแดแดก แดแดแดษชแด แด แดสแด สแดแด? : ๐ ๐๐ ๐บ๐ ๐ฝ๐บ๐๐ ๐ ๐บ๐๐ฝ ๐บ๐๐ฝ ๐๐ ๐บ๐ ๐พ๐ผ ๐ผ๐ ๐๐ป ๐บ๐ฝ๐๐๐ โฅษช๊ฑ แดสษช๊ฑ สแดแดส แดสแด แดส แดแดษชษด?: ๐๐บ๐๐ โฅ๊ฑแดแดแด ส๊ฑ แดษดสส แดส สแดแดแดษชษดษข ๊ฐแดส แดแดสแด?: ๐๐๐บ๐ ๐๐/๐ป๐พ๐๐๐๐พ โฅ๊ฑ๊ฐแดก ๊ฐสษชแดษดแด สส?: ๐๐๐พ๐ฟ๐พ๐๐บ๐ป๐ ๐ ๐๐๐ โฅแด แด สแดแด สแดแด แด แด ษขแดษดแด แดส แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด?: ๐๐๐๐พ! ๐ โฅแด แด สแดแด สแดแด แด แด แดษขแด แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด?: ๐ค๐ฉ+ โฅแด แด สแดแด สแดแด แด แด แดแดข แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด? ๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐พ๐ ๐๐๐๐๐๐๐บ๐๐! ๐๐ ๐ผ๐๐ โฅแดษดส ๊ฑแดแดแดษช๊ฐษชแด แด แดแดส สสแดแดแดแดส๊ฑ?: ๐ ๐ฝ๐๐โ๐ ๐๐! ๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ป๐พ๐ ๐๐ ๐๐บ๐ผ๐๐๐๐ ๐๐ ๐ โ๐ผ๐ โ๐ ๐ฝ๐ฝ๐๐๐๐๐๐บ๐ ๐๐๐ฟ๐โ โฅแดแด แด แดแดแด๊ฑ?: ๐๐พ๐ ๐๐ ๐พ๐บ๐๐พ ๐ฅฐ โฅแดกสแดแดโ๊ฑ สแดแดส แดษขแด?: ๐ฅ๐ค โฅแดแด๐:แดแด๐ ษขษช๊ฐแด๊ฑ?: ๐๐พ๐! โฅแดสแด สแดแด แดแดสแดแดแดษชแด แด?: ๐๐พ๐๐๐๐๐ ๐ ๐ผ๐บ๐ ๐ป๐พ โฅแด แด สแดแด สแด?: ๐๐ ๐๐๐บ๐๐ ๐๐๐! โฅแด แด สแดแด ๊ฑแดแดษชส?: ๐๐พ๐๐๐! ๐๐๐พ๐ ๐ ๐ผ๐บ๐ ๐ โฅแดสแด สแดแด ๊ฐสษชสแดส?: ๐๐พ๐๐ ๐คญ โฅษช๊ฑ แดสแดสแด แดษดส แดแด แด ษชแดษชแดษดแดส ษชษด๊ฐแด แดสแดแดแด สแดแดส๊ฑแดส๊ฐ สแดแดโแด สษชแดแด แดแด แดสแดแด ษชแด แด?: ๐โ๐ ๐๐บ๐๐๐๐พ๐ฝ ๐๐๐ ๐ป๐๐ ๐โ๐ ๐๐๐๐๐พ ๐ฟ๐ ๐๐๐๐! ๐โ๐ ๐๐บ๐๐๐พ๐๐๐บ๐ ๐บ๐๐ฝ ๐๐พ๐๐ ๐ ๐๐ป๐๐๐๐บ+ ๐ฟ๐๐๐พ๐๐ฝ๐ ๐. ๐โ๐ฝ ๐ ๐๐๐พ ๐บ๐ ๐๐ ๐๐๐บ๐ ๐ ๐ผ๐บ๐ ๐ป๐พ ๐ฟ๐๐๐พ๐๐ฝ๐ ๐๐๐๐ ๐บ๐๐ฝ ๐ฝ๐ ๐ผ๐๐๐พ ๐๐ ๐๐๐๐ ๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐พ ๐๐บ๐๐ผ๐ ๐บ๐๐๐, ๐๐ ๐๐ ๐ฝ๐บ๐๐พ๐, ๐บ๐๐ฝ ๐๐พ๐๐ฝ ๐๐๐ฟ๐๐ ๐๐ ๐บ๐๐ฝ ๐๐๐๐๐ ! ๐ฟ๐พ๐พ๐ ๐ฟ๐๐พ๐พ ๐๐ ๐๐พ๐บ๐ผ๐ ๐๐๐ โบ๏ธ
โก ส๊ฐ ๊ฑแดแดแด ส๊ฑ โก แดสแดแดแด แดแด: 21แดแด๊ฑ | ๊ฑแดแดษช-แดแดแดษชแด แด | แด๊ฑแด แดแดข | 22 สส๊ฑ แดสแด | แดษชษดแด แด แดแดสแดแดแดษชแด แด | แดแดษด แด๊ฑแด แดแดแด แดกสแดแด ษช'แด สแดแดแดษชษดษข ๊ฐแดส: ~ 21+ สส๊ฑ แดสแด ~ ๊ฑแดแดแด ๊ฑแดแดแด๊ฑ แดส สษชษขสแดส ~ แดแดx:แดแดx ษขษช๊ฐแด๊ฑ (แดแดแด) ~ ๊ฑแดสษชแดแดสส ๊ฑแดแดแด ส๊ฑ โก แด แด ๊ฐแดส แดษดส แดแด แด ษชแดษชแดษดแดส qแดแด๊ฑแดษชแดษด๊ฑ โก
๐ป๐ต ๐๐ Important Requirements โข แดส ๊ฑแดแดแด๊ฑ: 83.3mcs โข Around My Stats โข แด แด สแดแด สแดแด แด แด แด๊ฑแด แดแดแด?: No โข สแดแดก แดแดแดษชแด แด แดสแด สแดแด?: Daily โข ษช๊ฑ แดสษช๊ฑ สแดแดส แดสแด แดส แดแดษชษด?: Main โข ๊ฑแดแดแด ส๊ฑ แดษดสส แดส สแดแดแดษชษดษข ๊ฐแดส แดแดสแด?: idk depends โข ๊ฑ๊ฐแดก ๊ฐสษชแดษดแด สส?: NO โข ษขแดษดแด แดส แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด? Female โข แดษขแด แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด?: None โข แดแดข แดสแด๊ฐแดสแดษดแดแด?: None โข แดษดส ๊ฑแดแดแดษช๊ฐษชแด แด แดแดส สสแดแดแดแดส๊ฑ?: going inactive without telling after rsing,not talking or unnecessary drama. โข แดแด แด แดแดแด๊ฑ?: optional โข แดแดx:แดแดx ษขษช๊ฐแด๊ฑ?: always โข Talkative? Yes โข Flirty? Yes โข Pm me if you have any questions
โค สา สs แดกษชแดส แดsแด แดแดแด แฐ sาแดก าสษชแดษดแด สส แฐ 40แดแดs แดส สษชษขสแดส แฐ แดแดx:แดแดx สแดษดแด ษขษชาแดs (แดแดแด.) โ แดแด แด าแดส แด แดแดแดษชสs
Looking for stat rs I was off for a while but now active. - Me: 48 mcs - You: 21+ y/o, 30 mcs+ (no gender preferences) - Main/Alt: Main - SFW: No, but if it happens, I happens. - Max cash gifts each hunt - RP: No rp pls DM if you're interested ๐